i tisdags tog jag äntligen ett efterlängtat jullov från universitetet! och igår gjorde jag färdigt min rapport som ska in 18 januari (älskar att va ute i god tid;) så nu är jag i princip helt ledig från skolan fram tills 21 januari, om man bortser från ett busenkelt litteratursemiarium och en intressant föreläsning 8-9 januari. efter denna hösten känns det väääldigt skönt kan ja säga:) Visserligen jobbar jag ju lite och ska på kurs i stockholm i mitten på januari, men ja anser inte riktigt att det är samma sak. på jobbet kan jag ju allting och gör allt på rutin och behöver inte tänka så mycket, så det blir ju egentligen som avslappning emot plugget, även fast det denna tiden på året är allt annat än avslappnande att jobba haha :D

Det är nu skidsäsongen drar igång och vi kommer sälja otroligt mycket till och med mars. väldigt roligt om det går bra och personalen funkar, annars är det katastrof. Men det är i alla fall kul att det drar igång nu och man får svettas lite:)

1 kommentarer

Evah - En av Karlstads största bloggar

21 Dec 2012 23:04

Åh vad härligt med jullov. :D

SVAR: Ja precis. Där är det ju inte att gå efter vem som stod på tur, utan då är det den som kommer först. Jag handlar nästan aldrig på Åhléns faktiskt, men det var första gången jag upplevde att de tog efter turordning. :P

Kommentera

Publiceras ej