Efter gårdagens lite "sorgsna" inlägg eller hur man ska säga så är jag idag tillbaka lite mer positiv! Efter dagens mentorsträff så känns det mycket bättre och jag har skrivit lite drygt 1 a4 nu,bara 2 kvar:) tror de kommer gå vägen! Förhoppningsvis blir ja klar i morgon:) wiie:D
 
Ikväll börjar något som jag längtat efter så lääänge. Bonde söker fru!!:D tycker det är så himla mysigt och det hände flera gånger under sommaren att jag vaknade mitt i natten eller på morgonen och tänkte "snart börjar bonde söker fru!" hahaha, lite stört kanske men:P haha, så desperat är ja inte;) men de ska bli kul:D
 
Förresten så börjar det bli frustrerande att jag aldrig lägger upp någon bild, haha, men det beror helt enkelt på att jaghar min nya dator och inte har en enda bild här! Men i morgon tänkte ja att de blir nog lite bilder, ska fixa håret på min käre vän då med så:D
 

1 kommentarer

Evah - En av Karlstads största bloggar

12 Sep 2012 18:39

Vad härligt att det gick bättre idag. :D

Kommentera

Publiceras ej