Igår blev min första examination helt färdig, HUR GÖTT?! Både idag och igår har jag bara kunnat slappa och bara vara utan att tänka på att man behöver plugga. så otroligt gött! Meeen i morgon börjar nästa tema så då blir de plugg igen, haha :) känns konstigt att jag ska behöva ha det såhär i 4 år! haha, det är låång tid, men de är de värt! när jag är färdig kommer ja vara så glad att jag gjort detta:)
 
Sen jag börja på universitetet har jag faktiskt börjat se livet på ett annat sätt. Trots att det är väldigt hårt och så så är det ändå väldigt roligt och jag tror ja kommer få 4 fantastiska år. Så faktiskt tycker jag lite "synd" om folk som inte kommer läsa på universitetet, just för att man känner sig så grym! haha:) Som min lärare sa; nu är vi högst upp i utbildningsväg, man kan inte komma längre än såhär! Underbart! <3 Så ska ja tänka varje gång det går trögt för mig, haha :)
 

1 kommentarer

Evah - En av Karlstads största bloggar

22 Sep 2012 11:56

Åh vad härligt att vara färdig med en i alla fall. :D

SVAR: Nej, jag förstår det inte heller. :/

Kommentera

Publiceras ej