Ibland blir jag så trött på folk. Ibland blir jag så trött på mig själv. Ska sluta vara så jävla snäll och bry mig om andra hela tiden och bara bry mig om mig själv i stället. Fullständigt skita i de andra och aldrig fråga om någon vill vara med när man ska hitta på något. Om man aldrig får något tillbaka själv tröttnar man rätt fort på det. Men för mig kommer det rätt naturligt att alltid fråga om alla andra vill vara med. Jag har mina fina som alltid bryr sig och alltid finns till och dom kommer jag fortsätta vara lika go och trevlig mot. Men resten kan dra åt helvete. Så äre. Och till dom som aldrig hör av sig vill jag bara säga hej då. Jag tänker aldrig heller göra det. SÅ mycket som en annan gjort för dessa, och så lite tillbaka... finner inga ord.
God natt.

Kommentera

Publiceras ej